شما چي از زندگي فهميده ايد
آثار و اشعار شاعران بر اساس سبک شعری ، متن ادبی و دل نوشته هاي خودم و ...

 - فهمــیده ام که باز کردن پاکت شیر از طرفی که نوشته

" از این قسمت باز کنید" سخت تر از طرف دیگر است . 54 ساله

 

- فهمــیده ام که هیچ وقت نباید وقتی
دستت تو جیبته روی یخ راه بری .
12 ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی گرسنه ام نباید به سوپر مارکت بروم . 38 ساله

 

- فهمــیده ام که می شود دو نفر دقیقا به یک چیز نگاه کنند ولی دو چیز کاملا متفاوت ببینند. 20 ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی مامانم میگه" حالا باشه تا بعد " این یعنی " نه" . 7 ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی من خیلی عجله داشته باشم ،

نفر جلوی من اصلا عجله ندارد . 29 ساله

 

- فهمــیده ام که بیش ترین زمانی که به مرخصی احتیاج دارم
زمانی است که از تعطیلات برگشته ام .
38 ساله

 

" در زندگی فهمیده ام که"

 

- فهمــیده ام که من نمی تونم سراغ گردگیری میزی که
آلبوم عکس ها روی آن است بروم و مشغول تماشای عکس ها نشوم.
42 ساله

 

- فهمــیده ام که بیش تر چیزهای که باعث نگرانی من می شوند
هرگز اتفاق نمی افتند .
64 ساله

- فهمــیده ام که وقتی مامان و بابا سر هم دیگه داد می زنند ،
من می ترسم .
5 ساله

- فهمــیده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک
"زندگی خوب"حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند .
72ساله

 

- فهمــیده ام که مدیریت یعنی: ایجاد یک مشکل - رفع همان مشکل
و اعلام رفع مشکل به همه.
34 ساله

 

- فهمــیده ام که اگر دنبال چیزی بروی بدست نمی آوری ،
باید آزادش بگذاری تا به سراغت بیاید .
29 ساله

 

-فهمــیده ام هر چیز خوب در زندگی یا غیر قانونی است و یا غیر اخلاقی و یا چاق کننده

 

- در زندگى فهمــیده ام در فکر عوض کردن همسرم نباشم....
خودمو عوض کنم و وفق بدم به موقعیتها و مراحل مختلفه زندگیم
تا بتونم با بینش واضح زندگیم رو با خوشحالى و سرور ادامه بدم.

- هر کسى مسئول خودش هست، هرکسى
تو قبر خودش میخوابه، من باید آدم درستى باشم.
42 ساله

 

- فهمــیده ام که وقتی طرف مقابل داد میزند صدایش به گوشم نمیرسد
بلکه از ان رد می شود.
50ساله

 

- فهمــیده ام هرکس فقط و فقط به فکر خودشه، مرد واقعی اونه که همیشه
و در همه حال به شریکش هم فکر کنه بی منت.
35 ساله

 

- فهمــیده ام برای بدست آوردن چیزی که تا بحال نداشتی باید
بری کاری رو انجام بدی که تا بحال انجامش نداده بودی !
36 ساله

 

نقل قولهای از افراد متفاوت از کتاب راستی شما چی از زندگی فهمــیده اید ؟

 




تاريخ : شنبه 28 تير 1393برچسب:, | 13:7 | نويسنده : زهره |